Lives In Da Club

I skrivande stund så tänker jag samtidigt på vad jag missade igår? Somsagt så var jag på "Spybar" bortanför vallsundsbron. Den som säger att man kan ha kul utan alkohol har helt fel. Hade ingen dricka, och därför sög det riktigt hårt! Drog hem rätt tidigt och lite efter får jag sms om att det är "fett roligt och att dom dansar på bord" osv. Själv låg jag hemma med en godisskål bredvid mig tittandes på en film. Men man får hoppas på att det kommer fler sånna tillfällen då man är lite smartare och fixar alkohol tidigare. Dock var jag bakis hela dagen så det kan ju bero på det? =) Men nog om den saken så har jag tagit det lugnt hela dagen/kvällen. Jennifer, Jocke, Sara och jag har kollat på tv och umgåtts. Bor hos mamma nu i 2 veckor, och det känns skönt att få vara med världens bästa mamma =)



PUSS PÅ MAMI DÅRÅÅ =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0