It Ain't A Problem

Mamma ska sticka en lila mössa till mig, mycket nice. Och pappa ska byta ut våran soffa, så jag tänkte passa på att sova i den varje natt nu tills den nya kommer. Skulle lätt tagit in den på mitt rum i fall den rymdes, menee det gör den ju såklart inte =) Imorgon är det skola, och det är sovmorgon också så det funkar. Sen går jag inte särskilt länge heller, har en bokredovisning iallafall, har läst 11 sidor i boken och sett halva filmen, men det ska nog gå bra ändå! Sen blir det jobb på kvällen och det är lika roligt varje gång, dock är det synd att Jens har slutat han var ju ganska ruuulig att jobba med!

Men nu väntas en dejt med sängen, så jag säger väl godnatt då =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0