13 14 15 16 17 18

sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sovasova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova ska jag göra nu efter en filmkväll hos Jenna Jamesson. Vi såg en bra film, lika bra som att sitta och kolla med någon som har adhd. Såatteh så har min kväll sett ut, jag är tröttare än tröttast. Och nu märkte jag även att jag har sår på min arm efter en viss person som har varit arg på mig och rivit mig =) Så kan det gå! Elleeeeehhr? Ja och sen väntas både praktik och jobb imorgon, hålla i gång från 9 - 21. HÄÄRLIGT! Menne godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0