-

Jag är bakis, trött som en jude, skjut mig? Gårdagen behöver vi inte ens prata om. Kan ju bara nämna att jag trodde jag aldrig skulle vakna mer när jag la mig inatt. Jag ljuger inte när jag bad till gud att jag skulle få träffa mamma igen. Sen vad hände med att jag skulle ta det lugnt hela helgen utan alkohol? Alltså lol. Nästa helg däremot då är det redan spikat en tjejmiddag och då är det without alchoholic. Men jag ska inte klaga på gårkvällen, den var faktiskt helt okej!=)  Sedärja! Ikväll blir det chips&dipp hemma hos Sara och Jocke. Det ser jag framemot =) Bara mitt jävla huvud kan sluta banka sönder? Funkar inte alvedon mot huvudvärk eller?? 

Nu tv och kanske en liiiten powernap? puss då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0