snart så....

tjoo, det gick bra på stan idag och jag blev inte irriterad en enda gång. förutom när jag skulle ta ut pengar och automaten inte funkade, annars sååå gick det fin fint. mysigt att gå på stan med både bror och syster. ikväll var jag jätte kaffe sugen så jag mötte upp cassie på pause. sen har jag tillbringat hela min kväll hemma hos familjen jonzon med mycket glögg och lite vin. där fick jag in julkänslan! snart ska jag krypa ner i sängen, det kommer bli en lång dag imorgon. men jag längtar till att få leka med små kusinerna :) seeeen laddar vi för juldagen!

och den som skriver god jul på facebook stryper jag långsamt. det förstör julkänslan!!!!!1

juste, god jul. näääääärå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0