hela livet var ett disco

Jag orkar fan inte det här med att vara bakis. Alltså jag är inte bakis med huvudvärk och sånna grejor men jag blir så lätt irriterad. Så nu när jag skulle skriva något bra började mamma prata, och hon kan inte sluta prata. Så då tappade jag bort mig. Men Åre var iallafall kul, det blev dippan istället för bygget. Och förfesten var rolig, jag har aldrig haft så ont i magen och skrattat så mycket på en kväll. Och nu är jag pank igen, en snusdosa till har jag råd med.. Känns ju sådär. Sen känns det sådär med skola imorgon också. Tänkte ångestplugga lite ikväll, men det tar jag imorgon. Justee, vi var med om en nära döden upplevelse igår också.

Soffan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0