birthday sex

just nu lyssnar jag på musik på min mp3, kom på att det var sjukt längesen jag satt hemma och lyssnade på musik. ljudet på våran "låne dator" funkar ju inte. undrar när vi ska få tillbaka våra 4 datorer som är på lagning :(

sen så kom jag på en sak, alltid när jag köper lösviktsgodis så äter jag upp det direkt. och nu har jag haft kvar det i två dagar. det är inte typiskt mig!

för det tredje så har jag tänkt lite på det här med nyår. i år är jag inte sådär jätte pepp. det blir antingen åre eller stan, men det lutar mest åt åre hållet. vaaaaarför är jag inte pepp? det stör mig.

utöver det så funderar jag på vad jag ska göra ikväll. hörde att johan och hans kompisar kanske skulle komma och hälsa på. men jag är sugen på bio ikväll. fast jag ska nog inte gå. är iallafall hemma själv från imorgon och några dagar framåt. det känns sköönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0