You Spin Me Right Round

Jag skulle kunna skriva ner 100 värdelösa saker just nu, men det orkar jag inte. Därför tänkte jag avrunda det till 10 saker: Kvällen har sugit, det har varit tjej tjaffs (är fortfarande lite arg), hade vip biljetter till g3 och trodde det skulle bli en kul kväll där men tjaffset förstörde det, min ena högtalare på datorn är cp, en sunkig polack kom till mig och frågade vad klockan var, jag har bara 3 snusar kvar, det är stökigt i mitt rum, jag har jätte mycket plugg (måste plugga på en lördag), jag är ensammen hemma så jag törs inte sova för jag är mörkrädd (måste vänta tills Sara kommer hem från g3) och tillsist så jaaa, allt annat värdelöst =)


Kommentarer
Postat av: jennifer

<3

2009-04-25 @ 01:26:00
URL: http://jenniferhaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0