Åre

Känner mig typ som en överlevande från Auswitch, en dusch känns mer än aktuellt.. men det kommer! Har haft sjukt softa dagar i åre. Robin hämtade mig i onsdags efter att jag hade jobbat, träffat kompisar och druckit några öl. Drog mig till lägenheten till Cas och Nina. Seeeen har vi varit på krogen varje kväll. Vi var på country club i fredags och igår, det var sjukt roligt. Men en fyra dagars supning tar på en, Sara säger att jag har bakis hallicunationer (trodde jag såg min bror, men det var i syne). Haha alltså så kan det gå .... Jävligt bakis är jag iallafall! Och snart ska jag äta, med HELA familjen och det är inte varje dag =) Är skit hungrig. Nu får jag se vad ösd har att bjuda på under lovet? Hade ju helst vela tillbaka till Åre mennee, det går ju icke....


puuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0