sovgott

alltsåå det här var sista gången jag gick och hämtade vatten i köket. pratade med fröken häggman i telefon, så står jag och fyller på vatten samtidigt som vi pratar. sen när jag släcker lampan ser jag en skugga gå mot mig, tänker först att jag inbillar mig men blir ändå rädd, jennifer frågar var det är och jag tänker typ bara äähh. MEN SEN kommer skuggan SKIT nära mig. och då lät det verkligen såhär "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH".. så jag tände lampan igen =)  jag undrar om man hallucinerar när man är bakfull? =) tydligen gör jag det. Men jag hoppas jag kan sova nu, vore ju lite onödigt annars. Godnatt


Kommentarer
Postat av: fröken häggman

hahahah fy fan vad det va fult!! <3

2009-04-22 @ 11:47:16
URL: http://jenniferhaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0