-

Igår blev det utgång igen, är dock inge bakis idag och det tackar jag gud för =) Skulle på Olearys eftersom vissa av oss stod på listan, men det är inte så lätt som man tror att komma in när man är 17. Jävla vakter =) Så istället drog vi på G3 där vi fick vip biljetter, sjukt nice och sjukt mycket folk. Men det var trevligt. Kom hem till Rebecca vid 3 tiden så fick vi besök lite senare och sen jävlar var det läggdags. Ikväll däremot blire chill, eller ja jag har inte bestämt mig ännu. Det lutar mest att jag, Sara och Maria ska åka och kolla när Johan spelar Amerikansk fotboll. Det är ju liksom Karlstad Crusaders mot Jämtland. Intressant =) Nu ska jag gå och möta Sara så ska hon få köpa snus till mig! Men vi ses på läktarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0