moosegarden

Vet inte riktigt  vad jag ska skriva? Jag har ont i huvudet och halsen just för tillfället, jag hoppas det går över. Jag och Jennifer försov oss en timme imorse! Ruuuuligt? Eh näe. Jag är trött! Fast imorgon har vi sovmorgon, wiho tänker jag då. Ikväll var det lite läskigt när jag, Therese och Andreas åkte buss. När dom hoppade av kollade busschauffören på mig hela tiden och flinade, så kollade han ut lite på Tess och Adde, sen på mig igen osv. Hela tiden liksom, så gjorde Tess och Adde tummen upp? Shit vad ska han tro då? Typ att jag ragga på han eller, jag vart ju tvungen att flina tillbaka också. Sen när jag klev av bussen vinkade han till mig. SHIIIIIT, slut pratat om det.



Här en bild sen vi var på moosegarden (tama älgar) igår. Här berättar Sune om älgarna, det tycker vi är skit kul. Ser ni hur Jennifer tycker det verkar intressant? :) Det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0