Du och jag, Jennifer.

Igår åkte jag och Jennifer hem till henne i Hallen, väldigt längesen man var där sist. Men lika mysigt varje gång! Hennes moster bjöd oss på gómiddag med efterrätt och allting, hon ska även börja sticka tjocksockar till mig, gulligt av henne tycker jag! När jag väl var hos Jennifer ville jag ju såklart hälsa på alla höns, påfåglar och fasaner.
Vi gick in till lagården och kikade på dom söta små fåglarna, kändes lite tomt att Spring var borta (Jennifers häst som hon har sålt). Gick och la oss tidigt denna kväll eftersom vi skulle kliva upp 7 dagen efter.  Det var en ganska så hemsk natt eftersom mobilen ringde  varje halvtimme  till halv 4. Ojoj vad folk måste sakna oss så fort vi försvinner från stan en natt!  Idag har vi åkt mycket bräda, snön var helt underbar, var så himlans härligt att
bara glida ner för backen, like "woah". Men även att det var 150 jävla stockholmare där också som skulle trängas i kön till liftarna och vara hur sega som helst i backarna och typ köra på en. Men det har varit en sjukt  härlig dag ändå, jag är nöjd =)

Trackback
RSS 2.0