-

Hängde med Elena och gänget igår! Äntligen fick man träffa Elena som man inte har gjort på hela sommaren! Vi hade riktigt kul. Idag funderar vi faktiskt på att åka båt men egentligen bör jag inte skriva vad jag ska göra, utan skriva dagen efter vad som hände eftersom det blir aldrig riktigt det man planerar. :) Idag är det lite bra väder iallafall, men det är typ höst?? KULKULKULKUL, hejdå sommar dårå! Kommer verkligen sakna allt man har gjort. Men alltså, livet är ju liksom inte över bara för att sommaren är det. Nästa sommar däremot ska jag och Therese dra utomlands, vart vet jag inte än. Men vi ska iallafall börja spara pengar, så åker vi under Yran. Sara frågade om jag ville följa med till Florida nästa sommar men jag sa nej, för det kommer jag inte ha råd med såatteh det räcker med en utlandsresa med världens bästa Therese.

Jaja vi får se vad dagen har att bjuda på :) Så hörs vi!

I hear your voice when no one's around
I'm still here when i'm losing ground
Feel like the earth move under my feet
I feel you in every single heartbeat
You are a lovely, lovely refrain
Your spinin' round and round in my brain
I sing this tune until it's unfurled
You've got the sweetest ass in the world.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0