Usher - love in this club

  • Skola från 10 till 1, helt okej. Sedan badhusparken med Simon och Jocke! Vädret är fortfarande lika underbart. Nu sitter jag här och väntar på Simon, vi skall åka och handla något (nyttigt), sedan åker vi hem till han.

    Imorgon är det redan torsdag, snart är det fredag. Varför går veckorna så himla snabbt? Det är verkligen inte länge kvar till sommarlovet nu heller!

    Jo just det, kanske skall berätta lite om hur jag har planerat min sommar.
  • Sommarjobbar från den 16 Juni till den 11 Juli.
  • Nångång efter jobbet skall jag åka till Stockholm.
  • Sen är det ju Yran, måste se Blondie, justice m.fl.
  • Efter Yran vill jag gärna åka på en trip med tjejerna,
    kanske göteborg?
  • Så kanske jag åker till Karlstad och hälsar på bror.

    Annars så blir det att vara hemma i Östersund och bada, grilla, festa och allt annat!
    Jennifer och jag måste iallafall åka lite vattenring också, det är väl ändå det roligaste som finns? :)

    Usher - Love in this club
    Kanye West - hey mama
    Akon - Hot

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till med sommarjobbet :)

2008-04-24 @ 17:49:41
Postat av: jennifer

Klart som fan att det ska bli av i sommar iaf :)

2008-05-14 @ 23:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0