ås skola, back in the days.

Natta skickade nyss en text som hon och jag skrev i 9an på ås
till en kille som bor i malmö. Alltså jag säger bara LOL, haha!

första gången jag såg dig, christoffer högdin/

jag tittade på dig och du var så himla fin/

det var på kärnan och du bråkade med vakten/

många såg på och självklart fick du makten/

du var hög på marijuana/

tyvärr var aina där och spana/

du blev tagen, och fördes härifrån/

för dina vänner var det som ett rån/

det var fucked up att du inte stanna här/

men så är det i denna atmosfär/


Vi hade även skrivit en text som heter "Broshan". Ännu mera lol.
Och alla tyckte vi var cool då, så vi fick skriva på ganska många armar
där vi skrev " Lil'falley ft. Nallish - Broshan" HAHA!
Sen skrev vi en text om mig, Natta, Peter och Joel och den kopiera
vi ut till alla på skolan. Haha, alltså vi hade våra dagar.
Så kunde vi sitta på en soffa och battla mot varandra också! Kulkul,
det var ås det :) Nu är man nog lite mer vuxen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0